Paris reklam för het för Brasiliansk tv

Läste på Aftonbladet precis att Paris Hiltons nya reklam för någon öl i brasilien inte får visas i tv för den anses för sexig. Hade inte hon någon reklam för ett tag sen för en hambugerkedja som inte heller fick visas?

Jag gillar Paris Hilton. Tycker hon är cool. Hon gör som hon vill utan att bry sig vad andra tycker. Haha jag älskade att kolla på The Simple Life med hon och Nicole Richie. Första säsongen var bäst. Det har bara visast tre här i Sverige. I USA fanns det fem tror jag? Men jag kan inte hitta dom någonstans. Några tips? Selma, tips på USA shopping kanske?=)



/Tanja

Kommentarer
Postat av: Eldariris

Hi! Your site appeared very useful to me. Excellent work, thanks.

2011-03-21 @ 09:35:27
URL: http://eldariris.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0