Selma och Tanja m.fl

Här är vi med några av våra favorit sångare/sångerskor =)



Selma Bajrami
På denna konserten serverade dom endast mellanöl och läsk haha, och Tanja tappade sin mobil! Och vi slog halvt ihjäl oss i Snezas och Kikis bil!!



Sanja Maletic
Fest i Landskrona, litet ställe men hade grymt kul! bara nån minut efter vi tagit fotot så fick jag ett fetehål på mina strumpebyxor, vilket jag själv orsakade med en cigarett.



Jana
Några kg tyngre va jag där ser jag! haha, detta va på den tiden när alla hade Gina Tricots tubkjolar haha, Tanja och jag hade matchande jackor på oss den kvällen hehe



Cira
Fest på checkpoint efter att Serbien hade spelat fotboll, men vi var bara där för festens skull och att Cira skulle sjunga! väldigt lite folk men vi hade sjukt kul! blev några cider för många!! Jag lyckades välta bordet och få 3 cider över mig! men löste problemet med att dansa kolo så mina kläder skulle torka hahah!



Dara Bubamara <3
WOW, vi älskar Dara både jag o Tanja! hon ä så grym!! denna kvällen var underbar! dock väldigt dålig luftkondition! vi var skitvarma kanske ni ser haha! Men träffa Dara och snacka lite med henne fick vi =)



Stoja
Kommer itne ihåg så mkt från denna kvällen! men vi var där hela gänget iaf!



Ana Nikolic
haha var ska jag börja? Denna festen var i Malmö mitt i den snöiga vintern och det var Detti som körde dit! Festen var bra och stället var helt ok! det var när vi skulle hem som allt blev snäppet roligare! Det var ju grymt halt ute och en snöplog hade kört förbi vår parkerade bil och täckt den med snö! så jag fick ut och putta i kort kot klänning och högklackat! pladask sa det och jag ramlade i snön.. Loss lyckades vi komma och vi åkte för att käka lite nattamat! Vi parkera bredvid en snödriva och Tanja hade sina mockastövlar som hon itne ville förstöra så jag skulle bära henne över! Dock tappa jag henne rakt ner i snödrivan! ett gott skratt fick vi allt!! Malmöborna måte trott vi va helt skadade hahah



Sejo Boy



Mile Kitic
Både han och Sejo Boy sjöng samma kväll, i Åstorp! hade skitkul! men tiden gick alldeles för snabbt!! 

Vilka otroliga minnen man har! vissa av festerna var underbart kul och vissa blev halvt katastrof!! hahah
/Selma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0