Sjalkoftan

Något som jag inte gillade när det först blev populärt var sjalkoftan. Jag kommer ihåg när Gina sålde sin sjalkofta och ALLA köpte den. Jag gillade inte alls den. Kanske just för att alla hade den. Brukar bli lite emot sånna grejjor som alla har likadant.

Men nu har jag ändrat åsikt. Det är ju så snyggt, hehe. Köpte tre st när jag var i USA. En svart, en vit och en grå. Använder dom jättemycket. Funderar på att köpa fler men sen å andra sidan. Hur många sjalkoftor behöver man egentligen? hehe


Vill ha! Dom är från WetSeal. Dom skickar till Sverige nu, by the way=)

/Tanja

Kommentarer
Postat av: cc

fina :) gillade inte heller dom i början, men en del ser bra ut

2010-03-03 @ 11:21:29
URL: http://fashionising.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0