tjugotre 23 dagar kvar

Äntligen hemma! Har varit på praktiken idag!! har en intensiv tid framför mig på praktiken nu för jag ska ju va ledig de 5 sista dagarna och de dagarna ska jag ta igen nu innan jag åker! men det blir lugnt, denna veckan bli det praktik mån-tors & lör-tis.. sååå de kommer bli tufft! men det fixar jag, kommer dock inte vara så social, blir bara praktik och gymmet! haha =)

Ikväll blir det afro-dans på gymmet" ska bli skoj att prova något nytt, jag ringde och bokade in oss 6.30 imorse, 7.00 var platserna uppbokade! den e poopis den där dansen =)

Det är nu 23 dagar tills jag åker och jag tycker tiden kunde gå liiiite snabbare faktiskt!!
menmen, nu måste jag plugga, har en uppgift till mitt mittsamtal på praktiken som jag ska ha på onsdag!

ha en bra dag alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0