Bästa grillen finns på Maxi

Nu är det vår och det betyder massor med grillning!Bor man i lägenhet som jag och ska grilla är det engångsgrillar som gäller. Förra sommaren tröttnade jag rejält på dom. Det var flera gånger allt var färdigt man skulle bara tända grillen - Så funkar den inte!! Dessutom blir dom inte så varma, funkar nästan bara till att grilla korv på.
Därför köpte jag världens smartaste grill på Maxi förra sommaren för endast 150 kr. Den ser ut som en spann. Lätt att använda och framförallt blir den väldigt varm så man kan grilla allt från korv till flintastek.
Åk till Maxi och se om den fortfarande finns! Den är värd pengarna.

 

/Tanja

Kommentarer
Postat av: annirene

svar: haha precis :) nej köpte aldrig några bilder för tyckte att jag inte hade riktigt råd, den bilden jag hade i det inlägget har jag tagit hos en kompis kompis :)

2010-05-09 @ 18:11:20
URL: http://annirener.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0