Brun Utan Sol

Idag orkade jag inte lag anågon mat. Hade tänkt göra potatisgratäng men var så hungrgi när jag kom hem så jag åt 5 tunnbröd haha=)
Har diskat och plockat undan lite.
När jag var i London köpte jag någon sorts brunutansol kräm. Har precis testat dom. Någon är som vanlig brun utansol fast du blir brun direkt. Vet inte hur det funkar med andra sortet? En är för ansiktet och en är instanttan. Du blir brun direkt och sen duschar du bara av det. Stod det på förpackningarna iaf haha. Vi får väl se hur det funkar:)
Ikväll ska jag nog kolla på The Hills och 90210. Poppa lite popcorn kanske?=)
Förresten så är jag grymt avundsjuk på alla som bor uppåt i landet just nu. Sommaren har redan kommit dit förstår jag. Här regnar det mest hela tiden. Fast för tillfället skiner solen så jag ska väl inte gnälla:)

Uppdetaring: Haha jag hann knappt skriva färdigt här innan jag blivit skitbrun=)



/Tanja

Kommentarer
Postat av: Bloggarmaja

kanske borde testa, har noll oc nada sol här :o min bleka hy blir ett problem i sommar om jag inte gör ngt åt det :P vet du om det fins i sverige? :)

2010-05-17 @ 18:58:58
URL: http://bloggarmaja.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0