Godmorgon!!

Jag känner mig mycket piggare idag!! =) skönt!! Dock händer det inget speciellt idag, så jag får väl ha en dag till attt bli ännu friskare =P

Tanja är i Prag, skojj för henne! hoppas dom kommer hem också bara och inte fastnar i Prag..

Igår kom Kiki och Sneza hit på tacos och sen kollade vi film =) så det vart en mysig kväll, just vad jag behövde efter att ha suttit hemma i 2 dagar!

Ja, planerna för udag?? nada, så skönt! skulle egentligen har tvättat första passet imorse, me försov mig =S ska se om det finns fler tvättider idag annars får det bli till helgen..

Nee, nu ska jag fixa lite kaffe =) förresten, fy vad jag saknar Starbucks!!

/Selma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0