I´m all set!

Kom precis hem! Var på shurgard och hittade mina ridstövlar =) Dock hittade jag itne min gamla hjälm =S och inga ridbyxor.. så jag åkte till hööks och köpte detta! Så nu är jag redo för fredag! =) Måste dock putsa mina ridstövlar, dom är ganska så dammiga! =)

Idag skulle jag egentligen på box-pass på gymemt, men måste bli klar med mitt arbete till denna kursen, ska va klart om 2 veckor, meeen har en del kvar!!  och imorgon ska jag hem till Kristine och vi ska kolla varandras arbete och ge lite feedback! så kan ju va bra om jag har mer att få feedback på!

Annars har jag hunnit med allt jag skulle idag! så det känns bra! Nu ska jag göra klart kvällsmaten! älsklingen är hungrig!

/Selma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0