Idag smäller det!

Idag är det onsdag och det betyder Sex and the City Premiär! Såå kul det ska bli! Det kännslite ksumt bara att förbereda sig för ikväll redan nu. Men jag måste åka direkt efter jobb för det börjar redan halv 6. Spännade att se!

Igår var det ju första delfinalen i Eurovision och det var många dåliga låtar men också många jag gillade. Grekland har jag ju visat här innan. Igår gillade jag också Albanien och Finalnds faktiskt. Slovakiens också. Mest för att dom sjunger på sitt eget språk och har sin egna stil på musik och det är så det ska vara tycker jag. Vad är det för mening med att ha en musik tävling mellan länder  när alla låter likadant? Då är det ingen tävling mellan länder längre, bara en vanlig tävling. Så massa pluss till alla dom som framför låtar på sitt eget språk!











/Tanja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0