Måndag

Veckan började med ett fullspäckad dag! Hade praktik på familje BB idag! hände inte så mkt, men kul att se hur dem jobbar där! Sedan var dethem och skriva på mitt arbete som ska va inne på onsdag! jisses! har en hel del kvar! är inte nöjd med det än alls.. men har tom onsdag 24.00 på mig..

Sen vart vi iväg och kolla på hus!! gillade det rikigt mkt!!! vi ska prata med banken imorgon och se hur de blir!

Nu har jag precis varit iväg och handlat på maxi, lite mat och gott.. Sen köpte jag nytt värmeskydd till håret också! det jag köpte sist var itne alls bra! usch nej.. ska prova det och se om det är något jag rekomenderar!

Nu ska jag skriva vidare på mitt arbete!!

Ha en trevlig kväll!!

/Selma

Kommentarer
Postat av: Linda

Hahah vart skrev jag alla? I pincip skrev jag. En helt annan femma ;)

2010-05-31 @ 21:31:11
URL: http://wlinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0