Modell för en dag - Så roligt!

Så roligt det var igår! Jag har ändrat åsikt totalt. det va skitkul att bli stylad och fotad. Fina bilder blir det också:)
Först när vi kom dit var vi skitnervösa och ville typ bara gå hem igen. Men sen när dom satte på sminket kändes det inte alls jobbigt längre. Det blev som någon sorts sköld eller något. Man kände sig skyddad typ. Man blev någon annan. Alla var jättesnäll aoch trevliga och man kunde verkligen slappna av. Det jobbigaste var när man skulle välja ut vilka bilder man skulle köpa. Dom kostar typ 250 styck så man kan ju inte köpa hur många som helst.
När vi kom hem fortsatte vi ta massa bilder själva. Vi hade lärt oss hur man skulle göra coola kort med speglar och så:)
Till alla er som tvekar och inte vet om ni ska bli modeller för en dag eller inte. Gör det! Det var skitkul!
Senare på kvällen gick vi ut och festade i stan, jag och Sara. Man få rju passa på när man är stylad från topp till tå:) Det var kul ute, lite skumt folk emellanåt men roligt! En gubbe på säkert 80 år va ute och svängde sina lurviga. haha lite äcklig var han. juckade mot allt och alla typ.
Nu ska jag äta frukost sen krypa ner i sängen igen. Ska bara lata mig heeeladagen=)






/Tanja





Kommentarer
Postat av: annirene

åh visst är det kul att vara modell för en dag! jag har själv varit det och skulle absolut kunna tänka mig att vara det igen :)

2010-05-09 @ 12:16:14
URL: http://annirener.blogg.se/
Postat av: Gotopus

I recomend this site

2011-01-18 @ 16:41:09
URL: http://gotopus.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0