Ny skinnjacka och ikväll är det dags för Seka Aleksic

Idag är jag såg glad. Jag har köpt en ny "skinnjacka"! Ännu en sak som jag årngarde attt jag inet köpte. Jag var ju på marknad förra helgen och hittade en jacka jag gillade. Köpte den inte för tyckte det var onödigt. Har inte slutat tänka på den och årngade mig att jag inte köpte den. Som tur var såldes jackan på marknaden här i stan idag. Så nu slog jag till. Den ska inte få komma undan en gång till:) (lägger upp en bild på den någon annan dag)
Tyvärr ösregnade det hela tiden när jag var i stan. Köpte bara 2 munkar och jackan sen drog jag vidare. Inte så kul att gå där i så tråkigt väder.
Nu sk ajag börja fixa mig inför Seka. Får se vilken outfit det blir idag. Jag vet nog iaf hur jag ska ha håret. haha så jobbigt får fixa det för andra gången idag. Fixade håret i ca 30 min innan jag åket så jag skulle slippa ikväll. Men allt regn pajjade hela frisyren så nu får jag bröja om igen. segt.





/Tanja

Kommentarer
Postat av: maria

sv; ja det tror jag säkert:)

2010-05-01 @ 17:47:40
URL: http://miiaahhh.devote.se
Postat av: LORISSA

Brukar du drömma mardrömmar?

2010-05-01 @ 18:23:17
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0