Pizza på Haket

Idag är det äntligen fredag! Håller på att fixa mig. Ska träffa Detti i stan så ska vi käka på Haket sen dricka någon cider nånstans. Jag är sen som vanligt. Somnade en stund direkt nä rjag kom hem. Det var välbehövligt men nu måste jag skynda mig så klart=)
Måste bara berätta när jag åkte hem idag så var det väldigt fint väder på mitt job och hela vägen genom stan. Helst plötsligt ser jag att det är blött på marken och när vi kommer en bit till spöregnar det. Jag har varit med om att det regnar på ett ställe och inte på ett annat innan men dett avar extremt. Från att man inte ens tänkte tanken på regn till spöregn. Well well det var lite roligt. hehe=)
Nu skiner solen igen iaf! Ha en underbar fredag alla!

/Tanja
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0