Sjuk.

Vaknade i morse med ännu mer ont i halsen och svårare att andas och prata.. =( usch, hatar att vara sjuk.. Det började ju lite igår.. hoppades på att det skulle bli bättre =(

Ajaa, iallafall, jag har glömt att skriva om min nya telefon... Jag har köpt en iPhone! jag var lite skeptisk mot dom när dom kom ut och fattade inte riktigt vad det var för nytta med dom!
Men när jag va i USA så hade ALLA iPhones haha,, så jag tänkte att dom kanske inte är så illa! Så när jag kom hem så blev jag lite sugen för alla sa att dom är så bra! Så jag skaffade en! och jag är så himla nöjd!!
Den bästa mobilen jag någonsin haft, nu vet ju inte hur bra dom är gällande hur länge de håller, men själva telefonen är underbar!

Väntar nu bara på ett fint skal till telefonen som finns i USA, min kompis ska försöka hitta det och skicka till mig =)

Nu ska jag försöka äa något, har så ont i halsen så vet inte vad? knäckebröd är ju uteslutet och det äter jag alltid till frukost annars =(



/Selma

Kommentarer
Postat av: sara

svar: serena är fin ibland men blair är mer min stil. :)

2010-05-11 @ 13:57:14
URL: http://smuls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0