Snart dags...

Det har inte blivit något bloggandet för mig idag. Jag har helt enkelt inte hunnit. Jag åkte och fick massage direkt efter jobb. Underbart! Sen hem och diska, laga mat och packa. Tiden bara flög iväg. Har itne hunnit packa allt och inte hunnit städa och plocka undan som jag hade tänkt. Får gå upp lite tidigare imorgon bitti. Nu hinner jag inte göra det. Tittar på hockeyn. Sverige leder med 3-0. Ska gå och lägga mig så fort macthen är slut.
Min väska är redan proppfull förresten. Hur gör jag och jag hittar massa kul att shoppa där i Prag? Sen funderar jag på om jag ska ta med min vågtång till håret. Trivs bättre i "vågat" hår men orka hålla på om det ändå ska regna hela tiden typ? Well Well vi får se!
Selma lovade att hålla bloggen igång när jag är borta. 4 inlägg om dan minst sa hon. Haha ni får tjata på henne om hon inte håller sitt löfte :)
Jag kommer hem på lördag och visar förhoppningsvis upp massa roliga shoppingfynd:)



/Tanja

Kommentarer
Postat av: Tanja

Vad jobbar du med? om man får veta..

2010-05-11 @ 22:42:50
URL: http://fabfive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0