Solen var är du?

Då va det söndag igen. Helgerna går alldeles för snabbt!
Dom har visat sol hela dagen på väderleksrapporten men var är den? De är grått och blåsigt ute. Hoppas det blir bättre. Jag har planerat att grilla och sola ju! Håll tummarna för att solen tittar framsnart:)
Förblir solen borta får jag ta til Plan B. Min brun utan sol från London. haha den är bra att ha=)
Först måste jag åka och handla. Ska köpta köttfärs så jag kan göra cevapi och så ska jag köpa pommespinns att ha till. Jag äter ju inte sallad och sånt trams så dår får man hitta på andra alternativ:P
Svierige förlorade ju hockeyn igår mot Tjeckien så dom spelar om bronset idag. Får se om jag ska se det. Är lite besviken på dom hehe. Man kan som sagt inte släppa in ett mål när det är 7,5 sekunder kvar!

1-døgnsudsigt

/Tanja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0