Tisdag..

Har preis sovit lite efter att jag kom hem från praktiken! så nu känner jag mig riktigt utvilad!
Idag händer inget, sitter hemma och skriver på mitt arbete och ska kolla på semifinalen till melodifestivalen =)

Börjar bli riktig hungrig, men har inte hunit åka till maxi och handla, men ska dit snart!! några tips på vad jag kan laga ikväll?? vet inte riktigt vad jag är sugen på... är ju fortfarande sugen på piroger eftersom jag inte kunde laga det igår för jag hade ingen jäst hemma =( så det fick bli köttfärspaj istället! men det blev gott det med =)





mmm, älskar majs =) det är så gott!!

/Selma


Kommentarer
Postat av: Christina

Gud vad gott det ser ut! :)

2010-05-25 @ 19:52:59
URL: http://christinarooth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0