- 10 och isande vind

God morgon! Ska snart spring aiväg till jobb. men jag har inte lust verkligen. Fick precis ett sms där det stod att jag ska klä mig varmt för det är minst -10 och isande vind. Brrr! Vinter är inte min grej.
Blir ert hår också elektriskt på vintern förresten? Mitt står åt alla håll..Skit jobbigt! Inte bara jag som har det problembet haha kolla på Dara i denna videon. Typ 1.50 eller något=)

Jag spelade förresten heros igår igen. Tills jag skulle lägga mig. Inte bra. Asså varför blir man så beroende av datorspel? Och tiden bara flyger iväg. Känns som man spelat i typ 1 timme så har det visst gått 3=) Ett tag spelade jag Sims hela tiden. Jag fick avinstallera det för att kunna sluta haha. Lutar åt det med heroes också kasnke=)



/Tanja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0