Akta er för ringar!

Jag har blivit galen i ringar. Provar alla ringar jag kommer över. Eller jag gjorde iaf!
Idag fastande en ring på mitt finger när vi var på Väla. Haha jag fick sån riktigt panik och drog och slet. Varm och svettig blev jag! Selma kommer springades för att hjälpa mig och drog så det kändes som fingret skulle gå av! Till slut kom Selma på att hon hade handkräm i väskan. Vi smörjde in ringen och fingret i lotion och till slut gick det! Men fan vad ont jag hade i fingret sen. Hela fingret var helt rött!

Haha det var typiskt oss. Vi gapar och skriker och hela affären bara glor på oss typ! haha. Tyvärr hann vi inte ta något kort i paniken, vi kom på det efteråt när vi lugnat oss och jag satt och blåste på mtt stackars finger!

Akta er för ringar säger jag bara!



/Tanja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0