Äntligen!

I´m back!! =) har inte haft mycket tid över till bloggandet nu när jag läst akutsjukvård-kursen.. vi hade 3 tentor denna veckan!! 1 läkemedelsberäkning, 1 metod-tenta och idag den stora akutsjukvård tentan!! jisses!! när jag kom hem idag tänkte jag sätta mig och läsa, men sen kom jag ju på att tentan är gjord!! NICE!

Så denna helgen ska jag inte öppna nån bok som har med skolan å göra!!

Idag är det bara fredags-mys på schemat!! har precis ätit en god middag och nu kollar vi film =)

men imorgon smäller det!! fest med heeeel gänget!! ååå vad kul det ska bli!! =) plus några vi träffade på balkan cruisen!! hihi!! meen, vad ska jag ha på mig?? alltid samma  problem!! 

men nu.. åter till filmen!!

ha en trevlig kväll!

/Selma 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0