Julskyltning

Idag har vairt en lång dag. Vakande redan kl 7 och tvättade och tvättade och tvättade. Åkte ivä goch handlade mat och lagade mat.

Idag är det ju helgen innan advent och då är det alltid Julskyltning på Råå. Första advent är det Julskyltning i stan. Jag var iväg en runda och åt munkar och pepparkakor. Myspys. Tyärr hade all snön från i fredags regnat bort=( Visst jag gillar inte snö men allt blir mer juligt om det är vitt och fint ute=)
Nästa helg ska jag nog sätta upp ljustakarna i fönsret. Det är de ända julpynt jag har. Tycker julen är lite överskattad=)

Nu har jag duschat och skrubbat mig och provat min nya brun utan sol. Sån spray man sprejar på. Måste vara brun på lördag när det är Dara, haha.

Nu är det dags för One tree hill och popcorn. Hoppas ni får en mysig söndagskväll=)



/Tanja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0