onsdag

Idag är det städning som står på schemat och C-uppsats!! men tjejen jag skriver C-uppsatsen med är iväg och kollar när hennes häst tävlar så jag tänkte jobba lite med C-uppsatsen ikväll =)

Nu sitter jag med mitt kaffe och har precis kollat på senaste avsnittet av One Tree Hill! ASSÅ vad ska man göra när denna säsongen är slut! fy vad sorgligt!! kommer sakna det! Det är min favoritserie, eller ja den och ett par till!! men ändå!! Tror att Tanja känner likadant!! Det är nog många som slutade kolla när Lukas och Peyton lämnade serien!! men min och Tanjas favoriter är Nathan och Brooke och Haley =) hehe!!

Nuuu ett avsnitt av gossip girl! sen tillbaka till städning!! För snart är det första advent och tills dess ska hela huset vara storstädat!! hehe!! =)



Vilken passande bild va? hehe

/Selma

Kommentarer
Postat av: Marina

Men va, är det sista säsongen i OTH?

2010-11-17 @ 17:30:25
URL: http://trupinamarina.blogg.se/
Postat av: Marina

det visste jag inte.. Vad tråkigt!

2010-11-17 @ 17:43:58
URL: http://trupinamarina.blogg.se/
Postat av: Anonym

Eran blogg e så jävla trökig så det e f*n inte sant!!

2010-11-19 @ 16:22:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0