Balkan Cruise part one

Jag vet inte var jag ska börja. Balkan cruise var grymt roligt! Känns som jag hade kunnat skriva en hel bok om det haha.

Får skriva lite i taget kanske=)

Festen började redan på bussen upp till Sthlm. Cider kl 10 på morgonen och massor av bra musik. Nr 13 var en stor favorit och spelades på repeat typ 20 ggr.
När vi skulle checka in kom smarta Tanja på att jag glömt bokningsbekräftelsen. Så nervösa vi blev. Han hittade inte våra namn förrän efter en lång stund. Tänk om vi inte fått följa med!
Väl på båten fixade vi oss och gick och käkade. Vi var grymt hungriga efte ren hel dag på bussen. Tyvärr blev vi alla rätt besvikna på maten. Lite mättare iaf gick vi tillbaka till hytten för att fixa oss igen och dricka lite mer cider=)

Försättning följer...









/Tanja





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0