Pizza med Sara

Det var längsen man jag bloggade känns det som. Jag har inte hunnit. Igår kollade jag massor på Tv. Det brukar jag nästan aldrig göra. Tittade på Biggest Looser och sen Uppdrag Granskning. Det var rätt intressant faktiskt. Handlade om burka. Svårt fråga tycker jag!

Idag har jag varit på Haket med Sara och ätit Pizza. Jag har tjatat om detta innan men dom har bästa pizzan och bästa vitlökssåsen=) Det var Shoppingkväll i stan idag så vi hann med en runda på H&M också. Sara letar efter något att ha på sig på Sofias fest den 23. Temat är djur. Ska bli roligt. Jag har lite alternativ att välja mellan.

Nu ska jag kolla igenom lite sidor och lyssna på musik.



/Tanja

Kommentarer
Postat av: Fabianailin

Hello. Enjoyed your web site :-) ! ! !

2011-03-22 @ 18:31:07
URL: http://fabianailin.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0