Ullared igår

Igår var jag hela dagen i Ullared. Kan inte bestämma mig för om jag är nöjd eller inte. Det är ju alltid kul att åka till Ullared med det var så mycket folk! Det var den längsta kön jag någonsins sett för att komma in. Ända bort till parkeringen och lite till. Vi hade tur, när vi kom var där ingen kö. Där inne var det proppfullt och svårt att komma fram. Tyvärr hittade jag inget roligt heller. En tröja och en kofta. Fast jag ska inte gnälla. Två saker är bättre än inget! Till lunch åt vi kebab med världens godaste sås. Tyvärr blir det inget kort på den. När man här i Ullared har man inte tid att äta, så när det väl är dags tar det ca 2 minuter sen är man färdig haha.

Det var iaf en rolig dag, även om det inte blev så många klädfynd!


Alltid lika trångt i bilen på vägen hem:)



/Tanja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0