WetSeal eller inte?

Jag är ofta inne på WetSeals hemsida. Jag har beställt saker dräifrån 2 grr. Jag tycker dom har mycket snygga kläder till bra priser. Framför allt deras toppar. Frakten och tullen är inte heller så dyr därifrån. Det tar ca 2-3 veckor att få sin beställning. MEN...

Jag har blivit lika besviken båda gångerna. Första gången fick jag en topp som var sönder och en BH i fel färg. Andra gången fick jag en annan topp som var sönder. Kvaliten på deras kläder är inte den bästa. Sömmarna är ofta slarvigt sydda och lossnar.

Trots detta kommer jag fortsätta beställa därifrån! Kan inte låta bli. Jag använder sällan klänning utan mest jeans. När jag då festar vil jag ha en snygg topp. Hittar sällan saker jagtycker är snygga i andra affärer, vilket gör att jag gärna vill "chansa" på sakerna från WetSeal.

Jag ville skriva detta och "varna" er läsare om hur det är. Ni ser att jag beställer därifrån och tror att det är bra. Nu vet ni hur det ligger till och kan själva avgöra:)



/Tanja


Kommentarer
Postat av: a-mode50plus.se

Vilken läcker topp!! Men trist att man får trasiga grejer när man beställer och dessutom väntat på dem i 2-3 v.

2010-10-19 @ 20:16:50
URL: http://www.mode50plus.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0