Good mat

Då var torsdagen snart slut. Känner mig bättre idag. Fast min hosta vill aldrig ge med sig! Var hemma från jobb idag med. Kände mig bättre och behövde lite frisk luft. Gick iväg och hämtade lite paket. Skulle jag inte gjort. Som jag hostade och snorade efter. Det är alltid så när man är hemma. Man känner sig rätt frsik när man är hemma och får dåligt samvete för att man inte jobbar. Man tänker inte på att man känner sig bra för att man typ bara ligger i sängen. Jobba är en annan grej lixom.

Jag har precis ätit middag iaf. Vitlöskkyckling. Det var grymt gott. Åt hur mycket som helst. Det är ett recept jag verkligen kan remomendera. Mums!

Ska sätta på (haha) lite serier nu!

/Tanja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0