Måndag igen

Idag har jag ätit fläskfile med pommes och bearnisaesås till middag. På IKEA. För 35 kr! haha dom har öppningserbjudanden hela september. Blir billigare att äta middag där än att köpa och laga hemma ju:)

Är förresten lite besviken på WetSeal. Har fortfarande inte fått något svar på  mitt mail om kläderna som var sönder! Det har gått 3 arbetsdagar nu, det skulle ta 2 sa dom. Synd för jag gillar verkligen deras kläder men vågar nog inte beställa mer om det är så dålig service när något går fel!

Ikväll har förresten 90210 premiä ri USA. Ska kolla imorgon på första avsnittet för säsongen. Spännande:)

Bild från i lördags föresten. Vad tycker ni? Kankse borde jag klippa page?=)



/Tanja

Kommentarer
Postat av: Anonym

det handlar inte om att folk inte har samma värde. det handlar om att det inte borde vara sveriges problem att dom där borta inte kan hålla sams. punkt slut. låt dem döda varandra då tills de inser att det inte kommer finna så många kvar av deras folkslag då. är väl upp till dem. våra svenska soldater kan stötta fredsprocesser. visst. kanske på bekostnad av sina egna liv. länder som inte krigar kan arbeta politiskt för att hjälpa till. men det verkar inte hjälpa. så låt dem ha ihjäl varandra tills de kommer på en bättre lösning.

2010-09-13 @ 21:14:01
URL: http://nickyfox.blogg.se/
Postat av: rebecka

wow ska oxå till IKEA och käka :D

2010-09-13 @ 22:46:47
URL: http://beckablue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0