Massa shopping?

Hemma igen! Har varit iväg hela dagen. Var först en runda i Tyringe på Förmedlingscentralen. Handlade en massa onödiga saker, hehe. Jag köpte också Halloween-dekorationer till vår fest och det var ju inte så onödigt.
På väg hem åkte vi in om Familia. Hittade ett par stövletter i beige inne på Deichmann. Tänkte först köpa dom men insåg sen att det såg ut som jag hade gipsat båda fötterna. haha

Har iaf gjort av med typ 1000 spänn idag och jag kan inte ens säga något spciellt jag köpt. Haha inte så bra!

Nu ska jag kika in på WetSeals hemsida. Ska ge dom en till chans. Fast dom var så kassa sist, skickade söndriga kläder och allt!



/Tanja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0