Premiär Hellcats

Igår kollade jag på nya serien från USA. Hellcats. Handlar om en fattig "rockig" pojkflicka som går på ett fint universitet tack vare ett stipendium. När hennes stipendium blir indraget tvingas hon gå med i hejaklacken för att kunna fortsätta plugga.

Serien var rätt roligt. En av tjejerna spelas av Ashley Tisdale tror jag det är och jag gillar henne. Tycker hon är rätt roligt:) Jag ska fortsätta kolla på den.

Är ni sugna gå in på www.ch131.com.

Marti är på väg till sitt nya studentrum där alla cheerleaders bor och träffar på Alice i trappan.
Marti: Hi! Im one of the new girls. Marti.
Alice: Yes I know who you are. I voted against you. I was overruled. Democracy a bitch.
Marni: Apperantly so are you.

Det pågår förhandlingar om dyra fotballstränaren Red ska bli tränare på på Lancer.
Fotballtränare Red: Hey Bill, Why dont you give us some space?
Rektor Bill: It's my office!
Fotballtränare Red: Maybe the negotiation is still in progress.

Savannah visar Marti runt i det nya studentrummet.
Marni: That's a joke.
Savannah: We should come up with a signal for that to avoid confusion.





/Tanja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0