74 dagar kvar..

Det va verkligen på tiden att jag bloggar igen!! Har verkligen inte haft tid, ork eller lust att blogga om jag ska vara ärlig!!

Igår, var min första dag på den sista praktiken.. I fredes avslutade jag praktiken där jag var i 9 veckor..
så skolan går framåt.. På fredag har vi den sista salstentan, får hoppas attt det går bra så man itne behöver skriva den igen!! =)

ajaa, förutom skolan så rullar allt på.. bröllopsplanerna går framåt, det mesta är fixat, men det finns smådetaljer kvar!! Just nu väntar vi på klänningarna till tärnorna och blomsterflickorna.. =)
´Sen ska vi snart beställa saker från USA igen =)

Fast jag har haft så mkt i skolan har jag ändå hunnit med lite kul saker =) och en hel del bröllopsplaneranering =)

för någon helg sen var vi på fest på sundspärlan.. Aca Lukas sjöng! och det var skitkul!! ville inte att kvällen skulle ta slut =(

Tyvärr är mitt internet grymt slött så jag kan itne lägga upp bilder idag =( men en annan dag ska jag visa er bilder! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0