Packa redan?

Jag skrev precis ett helt lngt inlägg så försvann det...Störigt!!! Jag får börja om...

God morgon! Jag är så glad att jag ska flytta! Det ska bli så skönt!
Igår var jag och köpte ny madras till min säng och så var jag på IKEA och kollade stomme eller ram till sängen, eller vad det heter.
När jag kom hem började jag packa. Lite tidigt kanske. Menjag packade faktiskt bara saker från dom skåpen som alla har. När man har lite grejor och inte vet var man ska göra av dom, så slänger man alltid in det i något skåp. Efter 10 år i samma lägenhet är dom skåpen rätt fulla=)
Jag han med två st skåp och det blev en hel flyttkartong med grejor, som ska iväg på loppis. Jag sprade nog 2-3 saker från varje skåp bara. Det känns skönt!



/Tanja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0