Söndag

Hej igen!
Idag har jag haft fullt upp. Först blev det massa onödig shopping i Tyringe. Lite böcker och annat trams. Köpte extra lampor till min garderob. Det vanliga lampan är sönder och hela hållaren måste bytas ut. Jag orkar inte plocka bort alla mina grejor så det får bli en nödlösning=)
När jag kom hem fick jag ett ryck och skubbade hela köket. Skrubbade så min fingrar domnade av. Men jag hade köpt väldigt fina svampar att skrubba med! Neonrosa och neongröna. Supersnyggt:)
Jag hittade också en present till Saras lilla Hampus. haha jag kunde inte låta bli, tyckte den var så cool. Sara kanske inte gillar den, vi får se:) Blir du nyfiken nu Sara?
Nu ska jag kolla lite på BB. Tänkte sortera lite i garderoben nu när jag äntligen kan se något där inne men vi får se om jag hinner!




/Tanja

Kommentarer
Postat av: Camilla

tyringe? bor ni nära tyringe? :P

2011-04-03 @ 22:42:14
URL: http://camiillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0