Fredag!

God morgon!
Så gott jag har sovit i natt! Det var en lång dag igår och jag var helt slut.
Efter jobb mötte jag upp tjejerna för att Detti skulle prova bröllopsklänning. Hon hittade en fin men ska titta rundor mer. Jag hittade också en fin. haha inte för att jag ska gifta mig men där fanns en klänning som var så fin! (Jag provade inte den, har hört att det betyder otur?)
Otur var det också med mina skor igår. Tänkte använda ett nytt par men dom var alldeles förstora. Kunde gå typ 10 steg sen var jag tvungen att ta på mig mina fula gympadojjor=(
Åt gjorde vi massor igår också. Först pizza på haket sen blev vi så sugna på marängswiss så vi gick vidare. Jag bad om extra maränger, det är ju det godaste;)





/Tanja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0