Lördag

Idag har jag haft fullt upp. Började dagen med lite massage. Det är ju aldrig fel. Sen mötte jag upp Sofia på Väla för att shoppa lite julklappar. Men det var ett stort misstag. Inte att träffa Sofia utan att åka till Väla. För det första är det 20 grader inne på Väla året om vilket jag tycker är jävligt korkat. I vintertid ska man alltså gå med varma vinterkläder i 20 graders värme? Jag höll på att få någon sorts värmeattack och blev helt knäpp. Sen blev inte humöret bättre av att jag inte hittade julklappar till alla. Jag älskar att köpa julklappar när jag hittar något som jag verkligen vill ge bort. Hatar att köpa bara för att det ska så va!

Hemma igen fick jag sova bort min lilla värmeattack (haha) och sen åkte vi in till stan för att kolla på ljusshowen på Dunkers. Sista sekvensen med julmusik och grejor höjde julstämmningen ett snäpp=)





/Tanja


Kommentarer
Postat av: neli

vilka mysiga bilder!

ja det är väl brun utan sol som är bäst haha. men det är så jobbigt med att få det jämnt och sådär sen brukar jag få finnar av min =( inte kul alls!

2011-12-18 @ 11:36:37
URL: http://iamsofashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0