Alla kommentarer borta=(

God morgon!
Jag har precis diskat. Var tvungen, det stank kräftor och vitlök i köket. Jag orkade inte diska igår efter att jag lagat mat och det fick jag ångra idag!

Måste bara säga en sak. Varför försvinner alla kommentarer ibland? Det är grymt störigt. Vi svarar alltid på alla kommentarer, men nu när jag skulle svara va dom borta! Så till er som kommenterat och inte fått svar. Förlåt vi hade tänkt och svara! Ni kan väl kommentera igen så ska ni få svar ;)

Idag hämtar Selma mig efter jobb. Vi ska iväg på bröllopsbestyr!


En bild från i lördags som blev helt fel men ändå bra på något sätt. Bra reklam för Smirnoff ice=)

/Tanja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0