Big brother

God morgon! Måndag igen. Fast veckan går säkert lika snabbt som det brukar=)

Igår kollade jag på första avsnittetvva Big Brother. Hmm vet inte vad jag tyckte? Egentligen känner jag att jag nog är lite för gammalt för ett sånt program hehe. Får se om jag fortsätter kolla. Ingen snygging vad ju med och ingen utlänning. Kan lätt bli tråkigt då :P

Vad tyckte ni om Big Brother? Om ni nu såg det :)

Idag ska jag var avar ahemma efter jobb. Har massor av saker att gör ai veckan så behöver slappa ikväll=)



/Tanja


Kommentarer
Postat av: neli

ja, det blir nog den ändå =) måste dock vänta lite tills jag får lite mer pengar. är broke för tillfälligt haha =(

2011-02-21 @ 11:37:07
URL: http://iamsofashion.blogg.se/
Postat av: ajsa

hääroligt :D



personligen så har jag alltid tyckt illa om Big brother. rena rama skiten =)hahah!!!



jo, det skall jag göra :D lägger upp den ikväll :D kram

2011-02-21 @ 12:20:01
URL: http://ajsa.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0