God Morgon!

Jg vaknade för ca 30 minuter sen! Jag gick ett natt-pass på praktiken och ska på ett till inatt! så jag passade på att vila ut! Inatt gick jag med min andra handledare, även hon är riktigt bra! är supernöjd med mina handledare!

Innan jag gick till praktiken igår så passade jag mina brorsdöttrar och tog dem på älgsafari uppe i Markaryd! dom tyckte det var jättespännande!! S det får göras om sen i sommar när kalvarna fötts!

Innan mitt pass idag så ska jag på ansiktsbehandling!! underbart!!! det var ett tag sen nu så det är dags!
Men nu! morgonkaffe!! muuums! =P

Senare ska jag försöka hinna  visa paketet som kom från USA idag!! snabba ryck!! =)

/Selma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0