Helgen som gått...

Jaha då var denna helgen också snart slut. Denna helgen har varit lååångsam. Har inte haft så mycket att göra. Igår kollade jag på melodifestivalen och det fanns fakstikt en lå tsom jag gillade! Sara Varg och hennes Spring för livet. texten var så äkta och stark. Jag ringde till och med och röstade=)

Annars känns som jag mest har vandrat rundor och varit uttråkad denna helg! Hehe idag tog jag iaf mig själv i kragen och var en runda på familija. Shoppade en spetsskjorta, som jag letat efter länge. Hittade också en suuuupersnygg blus men tyvärr var det sista exemplaret och den hade en stor fläck på ena armen=(
Jag shoppade också en annan lite större och dyrare sak men det visar jag en annan dag;)





/Tanja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0