License to wed - Bröllopsprovet

God morgon! Idag är det fredag. Det hjälper migg humör lite:)

Igår såg jag en skitrolig film. Haha jag skrattade så jag fick ont i magen. Liscense to wed hette den. Eller på svenska Bröllopsprovet. Med Mandy Moore och Robin Williams.

Filmen handlar om en präst som är superstäng när det kommer till äktenskap. Han har skapat ett Bröllopsprov där han utsätter paren för en massa jobbiga grejor. Klarar dom provet viger han dom.

Haha i en del av filmen får paret robottvillingdockor som dom ska ta hand om. Dessa dockor är så otroligt fula att jag skrattade högt varje gång dom kom in i bild. Utan dockarna hade filmen nog fått lite sämre poäng men den är absolut värd att se:)







/Tanja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0