Trinny och Susannah på Entre

Igår var en lååång dag.
Åkte direkt från jobb till Entre i Malmö där Trinny och Susannah skulle spela in sin nya Tv show. Under dagen skulle dom styla om olika Malmöbor och kl halv 6 skulle dom får gå en modevisning. Halv 6? haha yeah right! Kl kvart över 8 började det!
Jag blev så irriterad för dom informerade hela tiden att det börjar om 15 min, det börjar om 30 min. Så där stod man och väntade, sprang bara till någon affär lite snabbt. Kunde dom inte sagt från början att det inte skulle börja förrän vid 8? Det var så mcket saker som fixades hela tiden, dom borde fattat att det skulle ta mer än 15 min?
Jaja strunt samma det var roligt när det väl började iaf. Trinny och Susannah är väldigt roliga! Ska bli kul att se det på tv sen.

Förresten så fanns skorna inte inne! Dom skulle komma in i lager igen den 18. Men jag vet inte. Vad tycker ni? Ska jag åka dit den 18 och köpa dom?






Susannah hade snygga skor=)

/Tanja


Kommentarer
Postat av: ida

ja hon är skit mysig, ja älskar hennes garv! =)

2011-02-09 @ 12:15:27
URL: http://idacathrine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0