Tvillingarna i Sweet Valley...

Som jag skrivit innan älskade jag Tvillingarna i Sweet Valley när jag var liten. Jag läste alla böcker jag kunde komma över.

Det fanns fyra olika serier där tvillingarna är i fyra olika åldrar. 7 år, 12 år, 16 år och 21 år. Jag såg för ett tag sen att det ska komma en bok i mars om Tvillingarna när dom är vuxna, 27 år! När jag läste detta blev jag nostalgisk och började söka rundor på nätet om våra älskade tvillingar. Det visade sig att böckerna inte går att få tag på längre i bokhandeln. Upptäckte också att det är vissa böcker i serien som jag saknar.
Så nu har jag bestämt mig! Jag ska försöka få tag i precis ALLA böcker som finns med tvillingarna=)

Boken som kommer i mars heter Sweet Valley Confidential och man kommer tydligen in i tvillingarnas liv igen mitt i ett stort bråk dom emellan. Jessica är mitt uppe i en skilsmässa och Elisabeth har flyttat till New York. Låter spännande va?=)

Vet ni någonstans man kan få tag i böckerna får ni gärna säga till!=)


Hittade en av böckerna jag saknar i går när vi var i Tyringe=)

Sweet Valley Confidential: Ten Years Later's Cover Revealed
Omslaget till boken som släpps i mars...

/Tanja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0