Vårkänslor

Idag vaknande jag på strålande humör. Vår i sinnet och vår ute. Eller lite iaf...Bestämde mig för att det var dags att plocka fram skinnjackan iaf. Var rättsäker på att jag skulle frysa men det var helt ok. Våren och värmen är snart här!

Selma hämtade mig vid halv 11 så åkte vi till Bröllopsmässan i Malmö. Det var helt annan grej än i HBG. Mycket proffsigare och bättre. Det märktes framför allt på modevisningen. Klänningarna var såå snygga. Jag fastande för en klänning som visades som verkligen var en Tanjaklänning. Måste gifta mig så jag kan få köpa den! haha

Vi var en runda på Entre också men hittade inget=(

Tyvärr glömde jag kameran hemma idag. Typiskt när jag var på fotohumör...

Ikväll är det dags Melodifestivalen. Det får man väl kolla på antar jag.


Dags att plocka fram lite brunutansol också kanske?=)

/Tanja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0