11/1-11

Idag är den det 11. Och ni vet vad det betyder? Sofia!:)

Sofia var så snäll och trevlig och körde hem till mig idag för jag var lat och inte orkade ta bussen. Jag fixade god kräftpasta till henne och bjöd på polkagrismuffins.
Vi har suttit och kollat på en massa kort och skrattat och skrattat. Sådär som bara jag och Sofia kan:)

På tal om något annat så fick jag mail från GoJane imorse om att mina skor är skickade. Wie! LÄngtar! Dock har jag inte fått något mail från AmiClubWear. Lite skumt. Men det kommer nog snart.

Jag var inne en runda på urbanog.com innan. Hittade fler snygga skor! Undra hur länge jag kan hålla mig innan jag beställer?

Jag är helt galen i trippelplatå just nu. Så snyggt:)



/Tanja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0