Bowling är inte kul...

God morgon!
Bowlingen igår var rolig. Eller jag ska kankse inte säga rolig, bowling är inte min grej! haha blir grymt uttråkad!
Allt annat var iaf kul. Maten var god och det var kul att komma ut och göra något.
Jag somnade in bilen hem, var trött trött.

Tyvärr blev det inga kort från sjävla bowlingen, min kamera dog! Min kamera är bra och tar kort man blir snygg på haha. MEN det syns ingenstans hur mycket batteri som är kvar! Riktigt dåligt. När vi var i Egypten tex dog kameran när vi hade tagit ett kort vid pyramiderna. Kul lixom!

Nu ska jag snart iväg till jobb. Helgerna går alldeles för snabbt!







/Tanja

Kommentarer
Postat av: June

Sv: Ja, så är det ju tyvärr oftast.

2011-01-31 @ 10:45:36
URL: http://junesabstracts.blogg.se/
Postat av: Moniaa♥

Hej ni fråga vad jag gilla och inte gilla i eran blogg&vad jag tycke om de! :)

Gilla:Att ni har det roligt på dagarna och ni vet hur man bloggar för att det ska vara intressant :)

Gilla in:INGET :)

Tycker:Ni äe jätte bra på att blogag och tycker ärligt talat om eran blogg jag kan länka den på min blogg om ni vill!vill ni det?! :) Ha det bäst



//Monika♥ :*

2011-01-31 @ 19:24:08
URL: http://moniialewczuuk.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0