En runda till New Yorker

Vi satt och pratade och spelade spel till kl2 igår. Det var roligt, jag vann:P

Jag vaknade ändå tidigt i morse med siktet inställt på New Yorker och Lödde. Så innan jag ens han äta frukost satt vi i bilen.
Tyvärr blev jag jättebesviken på New Yorker idag. Jag brukar alltid hitta en massa saker där jag gillar. Kommer ofta ut med stora påsar därifrån. Jag hittade 3 saker jag provade men inget dög. Jag hittade en transparant vit skjorta jag gillade lite. Men kunde inte riktigt bestämma mig så jag struntade i det. Och det var nog bra, den var inte riktigt Tanja. Får se om jag hittar någon annan.

Jag shoppade inget speciellt idag. Det är alltid så när man är på riktigt shoppinghumör så  hittar man inget=(


Min kamera ville inte sammarbeta för en outfit bild så jag blev sur och täntke strunta i det. haha just då bestämde den sig för att funka:)

/Tanja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0