Ja, nej, ja, nej

Idag har känslorna och hoppet gått upp och ner som en berg och dalbana. Fick mess av Selma att hon nog fixat biljetter till kvällens matcher. Jaaa, vad roligt! Fick ett mess till att dom var för dyra. Nej, vad tråkigt! Fick ett mess igen att hon nog fixat några andra biljetter. Jaaa, vad roligt! Fick ännu ett mess att det funkade inte. Neeej, vad tråkigt!
Haha till slut sa jag till henne att sluta leta. Jag orkar inte vara glad, ledsen, glad, ledsen:)

Så ikväll ska jag bara vara hemma och gissa vad? Kolla mina serier! 90210 hade premiär igår så jag ska snart krypa ner under filten:) Som jag har längtat!

Tandvärken har inte vairt så hemsk idag förresten, så håll tummarna för mig att tandkrämen funkar som den ska!

/Tanja

Kommentarer
Postat av: MARIA - mode, outfits & inspiration

Nu är vinnaren av veckans blogg utsedd, kika in & kolla om det blev du som vann! :D

2011-01-25 @ 18:14:45
URL: http://mmiaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0