Jag älskar Coop Forum, men inte Kronfågel

Idag tänkte jag att jag skulle laga min goda Patsa Alfrdo med kyckling till. När jag plockar fram kycklingen jag köpte i måndags plockade jag genast undan den igen. Den såg hemsk ut. Ni vet när den är gammal och den har blivit tinad och får en sån tjock vit hinna runt sig? Såg här så hela kycklingfilen ut!

Jag ringde genast Coop och gnällde. Jag hade förberrett västa talet och grejor. Jag hade ju så klart kastat mitt kvitto redan så jag tänkte att detta kommer aldrig gå.

Men Jag älskar Coop Forum. Dom har alltid bästa servicen. Jag har inte ens något kvitto ändå säger dom bara "Ta med de nästa gång du handlar så får du en ny". Utan problem. Jag behövde inte ens tjata hehe.

Jag älskar däremote inte Kronfågel. Man tycker ju att dom borde skärpt till sig nu efter glasskandalen men tydligen inte. Nästa gång köper jag ett annat märke, på Coop Forum:)



/Tanja

Kommentarer
Postat av: neli

hahaha du måste skämta =P han va inte svensk va? hahaha =D

2011-01-06 @ 13:40:08
URL: http://simplyneli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0