Lördag

Som vanligt så har veckan flygit förbi och det är redan lördag!!  Jag har inte bloggt nåt sista veckan! oh andleningen är att mitt examensarbete skulle lämnas in igår!! så jag har inte gjort mycket annat än å skriva klart det!! Men nu är det inlämnat inför slutseminariet och nu ska presentationen och opponeringen förberedas!

Anyways!
Idag var vi i Malmö och hämtade hem klänningen! brudklänningen that is... =) wooooow, i love it! ni får se bild... om ca 162 dagar!! hahahahahaah =) Det är mååånga dagar kvar tills bröllopet! men ändå inte liksom! tiden går så snabbt!! nu är det dags att skicka ut inbjudningarna!!! jisses!! vi har varit förlovade i 4 månader redan! =)

Ikväll ska jag hem till Tanja och tjejgänget! vilket är på tok för längesedan nu!! så det ska bli kul!!

Ha en trevlig kväll!!

/Selma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0