Kräftor,skor och väskor

Nu har jag hamnat här igen:)

Idag har varit en sån skön dag. Jag har gjort absolut ingenting. Fast man kankse inte kan kalla köpa skor ingenting ;)

Sov jättelänge och tittade på Tv ännu längre. Shoppade skor och läste min nya bok. Nu ska jag äntligen ta tag i mitt liv lite och laga middag. Ska testa något recept med kräftstjärtar. Mums låter gott!
Uppdatering: Kräftpastan blev supergod! Lägger till den på listan över goda maträtter:)


Bild på  min nya väska. men jag ska nog sälja den. Den känns för stor till lilla klena mig? Eller vad tycker ni?

/Tanja

Kommentarer
Postat av: neli

jag såg skorna =) supersnygga alla 4 ju hihi. och den där väskan borde du behålla =) den va fin ju!



ja bombshell rekommenderar jag =) den är superbra verkligen för det priset =)

hoppas allt är bra med dig!

kram

2011-01-04 @ 19:39:46
URL: http://simplyneli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0